Pradžia / Radikaliai
 

Ar neturi kokių nors įtartinų demoniškų kulto daiktų (dievukų, Budos figūrėlių...)?

Be komentarų.

egzorcistas.lt
2016 m. Rugpjūčio 28 d., 03:21
Skaityta: 242 k.
Ar neturi kokių nors įtartinų demoniškų kulto daiktų (dievukų, Budos figūrėlių...)?

Prašymo išvaduoti malda visuomet būtina praktikavus okultizmo, spiritizmo ir satanizmo apeigas. Pastaruoju atveju, taip pat tiesiogiai meldusis į šėtoną ar kvietusis piktąsias dvasias dažniausiai būtinas egzorcizmas. Tokiais atvejais bloga savijauta ar noras pabėgti nuo šventų daiktų yra pavergimo ženklas. Ši vidinė būklė gali turėti psichinį pagrindą. Norint konkrečiu atveju nustatyti, ar reikalinga prašymo išvaduoti malda, reikia išsiaiškinti žmogaus prastos būsenos priežastis. Turi būti kokia nors patekimo į priklausomybę priežastis: gal protėvių blogi darbai, gal jo paties nuodėmingas elgesys, galbūt netgi sąmoningas dalyvavimas demoniškose apeigose, o gal kitų padaryti burtai, kerai, vudu ar prakeikimai, kuriais buvo siekiama pakenkti tam asmeniui.

Visų pirma savo dvasinę būklę bei galimo demoniško apsėdimo ar varginimo priežastis reikia pasitikrinti pagal 10 Dievo įsakymų, didžiausią dėmesį atkreipiant į I, III, V ir VI įsakymus.

I. Neturėk kitų dievų, tik mane vieną: prisiminti, ar nebuvo kokių nors burtų ir prietarų, tegu ir pačių mažiausių, ekstrasensų ir panašių „žiniuonių“ lankymo, įvairių užkalbėjimų.

III. Sekmadienį švęsk: sekmadieninių šv. Mišių apleidimas bei sekmadienio kaip Jėzaus Kristaus prisikėlimo dienos nešventimas byloja apie:

    nutrūkusį ryšį su Dievu, dvasinio gyvenimo sąstingį,
    Bažnyčios – šventosios Dvasios buriamos Dievą tikinčių žmonių bendruomenės – esmės nesupratimą,
    pasaulio sandaros nesupratimą ir iš to kylantį mąstymą, jog pasaulis – savaiminių energijų samplaika ar pan.

V. Nežudyk: ar nebuvo noro žudyti ar nusižudyti, gal buvo bandoma žudytis, galbūt „atsibodo gyventi“, gal buvo tyčia kenkiama savo ar kitų gyvybei, žalojamasi, atliktas abortas ar dalyvauta jį atliekant, pagelbėta ar paskatinta ką nors abortą pasidaryti, naudojama spiralė nėštumui išvengti; galbūt buvo su pasimėgavimu žiūrimi siaubo filmai, pritariama smurto scenoms ir jomis žavimasi (verta atkreipti dėmesį, jeigu tai labai paveikia).

VI. Nepaleistuvauk: ar nebuvo svetimavimo, santykių su prostitutėmis, homoseksualių santykių, grupinio sekso, svingerių vakarėlių, netgi „nekaltų“ pažaidimų su draugais vaikystėje (masturbacijos drauge ir pan.), įkyrios nevaldomos masturbacijos, santykių su gyvuliais, analinio sekso, oralinio sekso, sekso filmų žiūrėjimo su masturbacija ir kitų iškreipto pasitenkinimo būdų, t. y., visko, ko negalima pavadinti normaliu seksu, įprasta vyro ir moters sueitimi.

Ieškant priežasčių ir sprendžiant, kaip reikės melstis, gali padėti toliau pateikiamas klausimynas. Kiekvieną abejonę reikia aptarti su kompetentingu asmeniu[1].

    Kas paskatino ieškoti pagalbos? Kokie reiškiniai privertė susirūpinti? Kaip seniai tai tęsiasi?
    Kur ir kieno pagalbos ieškojai iki šiol?
    Kaip vertini savo fizinę ir psichinę sveikatą?
    Koks tavo tikėjimas Dievą?
    Ar reguliariai eini išpažinties ir Šv. Komunijos?
    Ar tau lengva melstis bažnyčioje? Ar turi kokių nors maldos problemų?
    Ar tavo šeimoje yra prietaringų asmenų? Gal protėviai užsiiminėjo magija, atkerėjimais, keistomis apeigomis, dvasių ar mirusiųjų sielų iškvietinėjimu ir pan.?
    Ar esi gydytas vadinamąja netradicine medicina (bioenergetika[2], Filipinų gydytojai, Zbyška Novaka („gydančios rankos“), Anatolijus Kašpirovskis, Sergejus Lazarevas, Lena Lolašvili, Klaivas Harisas (Clive Harris)[3], reiki, fengšui seansai[4], virgulės, švytuoklės, radiostezija[5], homeopatiniai vaistai[6], okultistų energizuotos vaistažolės, gydymas šlapimu, iridologija (skaitymas iš akių), aiškiaregystė[7], biotronikos seansai[8], įtartinos psichoterapijos pratybos ir seansai, hipnozė[9], akupunktūra, akupresūra[10], sąmoningas kvėpavimas (angl. rebirthing), kinų medicina, kinų masažas ir pan.)?
    Ar esi naudojęsis būrėjo ar kerėtojo paslaugomis? Gal būreisi kortomis (pvz.: Taro)[11]?
    Gal lankei Rytų kovos menų kursus, transcendentinę meditaciją? Gal praktikavai jogą, karatė, taiči ar pan.[12]?
    Kaip bandei užsitikrinti sėkmę ir laimę (laimės medelis, amuletai, talismanai, pasagos, akmenukai su skyle, povo plunksnos, laimės drambliukai, pakabukai su gyvate ar drambliuku, Atlantidos žiedas, turkiški „laimės akies“ mėlyni pakabukai ant kaklo, namie ar mašinoje, egiptietiški vabalo skarabėjo pakabukai ar statulėlės ir pan.)[13]?
    Ar skaitai horoskopus ir jais tiki[14]?
    Ar esi priklausomas nuo įpročių (sekso, nikotino, alkoholio, narkotikų, vaistų, kavos, TV, interneto, satanistinės muzikos, pornografijos ir pan.)[15]? Kaip seniai? Kokia buvo pradžia ir priežastys?
    Ar per išpažintį dėl gėdos ar kitų priežasčių nenuslėpei sunkių nuodėmių?
    Gal darei abortą ar skatinai jį daryti? Ar esi galvojęs apie savižudybę, nekentęs savęs ar kitų, norėjęs nusižudyti[16]?
    Gal ieškojai kokio nors atkerėtojo pasauliečio „egzorcisto“, būrėjo ar burtininko, ekstrasenso, aiškiaregio pagalbos[17]? Kokias apeigas jie atliko? Kokios buvo to pasekmės?
    Ar esi dalyvavęs kviečiant dvasias (pvz. dėl pramogos)? Koks buvo efektas? Gal naudojeisi Silvos metodu ar SITA mokymosi sistema[18]?
    Ar esi vaidinęs velnią (kad ir pramogaudamas, prie eglutės ar panašia proga)[19]? Ar esi turėjęs velnio figūrėlių, talismanų, ženkliukų?
    Gal meldeisi velniui, šėtonui, dvasiai rūpintojai ar jų šaukeisi? Ar jų ko nors prašei? Gal esi pasirašęs kokį nors susitarimą, paktą, cirografą[20]?
    Ar neturi kokių nors įtartinų demoniškų kulto daiktų (dievukų, Budos figūrėlių, egzotinių Pietų ar Rytų kraštų suvenyrų, pakabukų, kaukių, paveikslų, skulptūrų, amuletų, spalvotų žiedukų, įtartinų apyrankių, kiniškų ar indiškų smilkalų, svetimų religijų kulto daiktų, paveikslų ar ikonų)[21]?
    Gal tavo namuose (ar kitose vietose) vyksta keisti reiškiniai, kurie galėtų būti dvasių veikimo ženklai[22]?
    Gal šeimoje vyko keistų dalykų? Ar visi šeimos nariai priėmę sakramentus[23]?
    Gal buvo nesėkmių, kurias skaudžiai išgyvenai? Tokių nesėkmių, po kurių susvyravo tavo pasitikėjimas savimi, galbūt vystėsi nepilnavertiškumo jausmas. Reikia surašyti kiekvieną atvejį atskirai.
    Ar turi kokių nors baimių? Svarbu surašyti pastovias baimes, kurias išgyveni. Geriausiai surašyti punktais kiekvieną atskirai.
    Ar turi pastovių ir svarbių intencijų, kuriomis kunigą prašai melstis?
    Gal kas nors yra tave prakeikęs, linkėjęs pikto[24]? Galbūt pats esi tai daręs? Gal užsiiminėjei baltąja ar juodąja magija, būrimu Taro ar kitomis kortomis? Gal užsiiminėjei chiromantija (skaitymu iš rankos)? Ar esi bandęs kam nors pakenkti vudu ar kitu būdu[25]?
    Ar esi kada atsižadėjęs Dievo, maištavęs prieš Jį, abejojęs Juo[26]?
    Ar buvai spaliuku, pionieriumi, komjaunuoliu, komunistų partijos nariu, KGB saugumiečiu, stribu?
    Ar esi skaitęs Naujojo amžiaus (angl. New Age) knygas, Urantijos knygą, knygas apie Anastasiją (V. Megre serija Skambantys Rusijos kedrai), Šėtono bibliją, Koraną, kitų religijų knygas? Gal skaitei Sai Babos iš Indijos knygas arba jo klauseisi[27]?
    Ar neklausai labai aštrios muzikos – roko, satanistinės, techno, metalo...[28]?
    Ar esi išgyvenęs kokių nors suvaržymų, įkyrumų, įkyrių kamuojančių minčių[29], pvz. apie savižudybę? Kaip dažnai? Kaip su tuo susidoroji?
    Kaip reaguoji į šventus dalykus, šventas vietas? Ar šiuo atžvilgiu tau kas nors kelia nerimą? Ar lengva melstis?
    Ar esi žaidęs kokius nors demoniškus kompiuterinius ir kitus žaidimus (Diablo, Dungeons & Dragons, Advanced D&D, Quake, RPG, pokemonai, t. y. kišeniniai monstriukai)?
    Ar skaitei svetimų kultų, religijų literatūrą, knygas apie magiją, knygas, mokančias burtų ir magijos (pvz. apie Harį Poterį)[30]?
    Gal žiūrėjai siaubo, prievartos, smurto, pornografinius, homoseksualinius, pedofilinius ir pan. filmus, žurnalus ar nuotraukas?
    Ar tiki energetika, „gera aura“?
    Ar tiki prietarais (triskart pastuksenti į medį, nesisveikinti per slenkstį ir pan.)?
    Gal praktikavai satanizmą ar dalyvavai kitų religijų kultuose (Harė Krišna, Helovino ir pan.)[31]? Ar nešiojai kokius nors su tuo susijusius ženkliukus (pentagramą, tris šešetus, apverstą kryžių, in ir jang, anką, skarabėją...)[32]?
    Ar nesvetimavai, nepaleistuvavai, neturėjai santykių su prostitutėmis ir pan.[33]?
    Ar yra žmonių, kuriems negali atleisti[34], arba žmonių, kurie kada nors tave stipriai įskaudino (svarbu apmąstyti visą gyvenimą nuo pradėjimo motinos įsčiose iki šios dienos).

Išnašos

[1]  Kai kurie klausimai trumpai argumentuoti. Išsamesnius paaiškinimus galima rasti kun. dr. Wlodzimierz Cyran knygoje Išlaisvinimo malda ir egzorcizmas ir jos bibliografijoje nurodytoje literatūroje.

[2]  Mokslas nepatvirtina žmogų turint tokių natūralių energijų, apie kokias kalba bioenergoterapeutai; jie vartoja iš okultizmo perimtus pseudomokslinius terminus ir aiškinimus.

[3]  Minėtos apeigos yra labai pavojingas, nes jos grindžiamos dalyvavimu spiritizme ir yra bendradarbiavimo su dvasiomis padarinys.

[4]  Rytų kilmės pavojingos okultizmo apeigos.

[5]  Pastarieji nepatvirtinti jokiais rimtais mokslo tyrimais. Radiostezininkų teorijos (apie vandens srautus, energijos pasiskirstymą žmoguje, slaptą kenksmingą spinduliavimą, virgulę) yra pseudomokslinės, dažniausiai paremtos spiritizmu ir burtais.

[6]  Jų kilmė ir produkcija yra okultistinė. Mokslo požiūriu tai apgavystė. Dėl savo okultistinės kilmės jos nėra neutralios, o kelia dvasinį pavojų, kaip ir visos iš burtininkų, satanistų ir spiritistų gaunamos medžiagos.

[7]  Iridologijos ir kitų aiškiaregystės formų pamatas yra spiritistinis, nors iridologija bergždžiai bandoma pagrįsti moksliškai.

[8]  Biotronikai bandoma suteikti mokslinį pobūdį, tačiau ji priskirtina spiritizmui. Daugelio psichoterapeutų apeigos kilusios iš Rytų ideologijų ir religijų, dažnai jos remiasi okultizmu ir todėl yra pavojingos. Kartais tokių apeigų vadovas pasitelkia vadinamąjį energijos vampyrizmą, dėl to seanso dalyviai labai nusilpsta. Ketinant pradėti psichoterapiją, pirmiausia reikia tiksliai išsiaiškinti, kokio ji pobūdžio, iš kur kilusi, kokius metodus taiko psichoterapeutas. Negana įsitikinti, kad vadovas yra gydytojas medikas.

[9]  Hipnozės tyrinėtojai patys teigia, kad ji ne iki galo perprasta. Nerimą kelia tai, kad seanso metu užmegzti ryšiai gali tęstis pacientui ir išėjus iš hipnozės būsenos. Taigi išlieka tolimesnės manipuliacijos žmogumi pavojus. Hipnozės pagrindas gali būti spiritistinis.

[10]  Abu minėti terapijos metodai yra panašūs į kitas rytietiškas praktikas. Jie remiasi mums svetima žmogaus koncepcija ir mokslinės anatomijos bei medicinos nepatvirtintomis prielaidomis. Jų nomenklatūra ir pobūdis yra okultistiniai.

[11]  Būrimas apskritai yra sunki nuodėmė ir kelia dvasinės priklausomybės pavojų, o Taro kortų pagrindas yra grynai demoniškas ir gali vesti netgi į satanizmą.

[12]  Rytų kovų apeigos ir pratybos grindžiamos krikščionybei svetima filosofine bei religine sistema, veda žmogų į susiliejimą su slaptomis (okultistinėmis) „energijomis“ ir gamta, taip žmogus prisiriša prie piktųjų jėgų ir netgi gali tapti spiritizmo mediumu. Rytietiška transcendentinė ir į ją panašios meditacijos, mantros ir nesuprantamų formulių kalbėjimas kelia grėsmę santykiui su Kristumi, yra dvasinio pavergimo priežastis, tai neabejotinai prietaringos apeigos.

[13]  Kliovimasis amuletais, savo gyvenimo saistymas ne su Dievu, o su kažkuo kitu, yra sunki prietaringumo nuodėmė.

[14]  Horoskopų ištakos siekia astralinius, pagoniškuosius kultus. Tai yra prietaringa ir labai nuodėminga, iki dvasinės priklausomybės galinti nuvesti praktika.

[15]  Blogi įpročiai ne visuomet rodo esant dvasinę priklausomybę, bet iš įpročio daromos sunkios nuodėmės, įsakymų nepaisymas, maištas prieš Dievą ir Jo teisingumą gali vesti į priklausomybę nuo demonų. Praktika moko, kad negalėjimas atsisakyti blogo įpročio nepaisant visų įmanomų pastangų gali liudyti dvasinę priklausomybę, kurios priežastis neretai yra dvasių iškvietinėjimas ar kitokios spiritizmo ir okultizmo apeigos. Pornografijos propagavimas pasaulyje dažnai susijęs su spiritizmo (netgi satanizmo) apeigomis, o tai lemia, kad priklausomybė pasiekia gilesnius klodus ir yra reikalinga prašymo išvaduoti malda.

[16]  Žmogžudystė ir savižudybė atveria vartelius šėtonui. Įkyrios mintys apie savižudybę gali būti spiritizmo ir satanizmo pinklių rezultatas. Gal buvo minčių, jog „atsibodo gyventi“, gal buvo tyčia kenkiama savo ar kitų gyvybei, žalojamasi, atliktas abortas ar dalyvauta jį atliekant, pagelbėta ar paskatinta ką nors abortą pasidaryti, naudojama spiralė nėštumui išvengti, su pasimėgavimu žiūrimi siaubo filmai, pritariama smurto scenoms ir jomis žavimasi (verta atkreipti dėmesį, jeigu tai labai paveikia).

[17]  Naudojimasis minėtomis paslaugomis dažniausiai slepia kančią, ligą ir dėl to sunkina dvasinę priklausomybę. Piktoji dvasia negali būti piktosios dvasios išvaryta.

[18]  Žaidimas, noras sužinoti nepateisina nuodėmingų veiksmų. Minėti spiritizmo apeigų pavyzdžiai visuomet pavojingi. Piktosios dvasios dukart kviesti nereikia. Dvasių iššaukinėjimo pasekmės juntamos net po daugelio metų.

[19]  Velnio rolės vadinimas, įsijautimas į vaidmenį, susitapatinimas su velniu, ko nors vadinimas „velniu“ visuomet labai pavojingas ir kone visada baigiasi priklausomybe.

[20]  Gavus teigiamą atsakymą į šiuos klausimus, reikėtų prašyti egzorcisto pagalbos.

[21]  Demoniškoms apeigoms, svetimų dievų kultui būdingų daiktų, svetimų dievybių religinių simbolių turėjimas ir nešiojimas yra su jais susijusių demonų kvietimas. Kai kuriais atvejais negana tuos daiktus egzorcuoti, bet, kaip moko egzorcistų praktika, reikia juos (išskyrus stabams skirtus smilkalus) sudeginti.

[22]  Kai kuriose vietose vykstantys nerimą keliantys reiškiniai gali būti ten buvusių satanizmo ir spiritizmo ritualų arba žmogžudystės pasekmė. Vis dėlto dažniausiai tai yra susiję ne tiek su vieta, kiek su asmeniu, dalyvavusiu spiritizme. Todėl priežasčių reikėtų ieškoti ne vietoje, o asmenyje, kuriam reikalingas atsivertimas ir bent jau prašymo išvaduoti malda.

[23]  Svarbu surašyti šeimos medį ir atskirai aprašyti kiekvieną šeimos narį (tėvą, motiną, močiutę ir senelį iš tėvo pusės, močiutę ir senelį iš motinos pusės, prosenelius ir t. t. Rašant apie juos svarbiausia prisiminti okultines praktikas (ar jie yra jas darę, dalyvavę, kaip ilgai), ar buvo krikštyti, buvo tikintys ar ateistai, ar nebuvo žmogžudysčių (kare), nužudytųjų (kare), abortų, ištrėmimų į Sibirą, ar šeimos gyveno su santuokos sakramentu, ar nebuvo palikę šeimos, vaikų, ar nebuvo apiplėšti (nacionalizuotas turtas), kokie buvo santykiai tarp tėvų, tėvų ir vaikų, tėvo uošvės, uošvio, motinos ir anytos, uošvio, svainių, ar nebuvo prievartos, muštynių, išdavysčių ir t. t. Reikia parašyti ir kitas detales, kurios atrodo svarbios ir yra susijusios su tavo gyvenimu ar išgyvenimu. Pvz.: mane tėvai pradėjo gyvendami nesusituokę bažnyčioje.

[24]  Kam nors pikto linkėjimas ir prakeiksmas gali duoti rezultatų, ypač nuodėmingai gyvenančių asmenų atžvilgiu. Kenčiantį žmogų reikia paraginti atsiversti ir draugauti su Dievu, o paskui galima melstis, kad būtų sunaikinti prakeikimo vaisiai.

[25]  Baltoji magija yra nuodėmė, kaip ir juodoji. Abi yra uždraustos ir pavojingos, nes sukelia rimtą dvasinę priklausomybę. Norint išsivaduoti nuo kenkimo veiklos (juodosios magijos, vudu), reikia atsiversti, atgailauti, atlyginti skriaudas ir susivienyti su Dievu.

[26]  Maištas prie Dievą visuomet kelia šėtono veikimo pavojų.

[27]  Smalsumas, noras pasisemti žinių apie kitas religijas nepateisina mėgavimosi skaitant svetimų dievybių kulto knygas. Tai visada kelia paklydimo ir abejojimo pavojų, o Šėtono biblijos skaitymas veda į priklausomybę ir satanizmą.

[28]  Okultizmo, spiritizmo ir demoniškosios informacijos pavojus klausantis draudžiamos muzikos yra milžiniškas. Demonui patinka, kai neprieštaraujama įjungiant imtuvą ir norima klausytis netgi nesuprantamų kūrinių.

[29]  Tokios būsenos gali būti emocinių problemų ar netgi psichinės ligos padariniai. Reikia nustatyti įkyrumų turinį, jų pasirodymo laiką, vietą (pvz.: šv. Mišių metu, besimeldžiant, šventose vietose) ir priežastis (pvz. spiritizmo pinklės). Visa tai gali liudyti priklausomybę, bet nėra vienareikšmis jos įrodymas.

[30]  Šie dalykai kelia labai didelį pavergimo pavojų ir prieš išvadavimą reikia nuo jų atsiriboti, jų atsižadėti, sunaikinti „blogiu užkrėstus“ daiktus.

[31]  Prietaringos Krišnos išpažinėjų apeigos (įskaitant mantrą), spiritistiniai ir satanistiniai Helovino ritualai ir satanizmo išpažinimas palieka dvasinių padarinių, dėl kurių dažniausiai reikia egzorcisto pagalbos.

[32]  Minėti ženklai paprastai yra susiję su šėtono kultu.

[33]  Homoseksualūs santykiai, grupinis seksas, svingerių vakarėliai, „nekalti“ pažaidimai su draugais vaikystėje (masturbacija drauge ir pan.), įkyri nevaldoma masturbacija, santykiai su gyvuliais, analinis seksas, oralinis seksas, sekso filmų žiūrėjimas su masturbacija ir kiti iškreipto pasitenkinimo būdai, t. y., viskas, ko negalima pavadinti normaliu seksu, įprasta vyro ir moters sueitimi.

[34]  Neatleidimo, nuoskaudos, įžeidimo pavyzdžiai. 1. Tėvas paliko mūsų šeimą, kai man buvo penkeri. Maniau, kad išėjo, nes aš jo neklausiau. Visada dėl to jaučiau širdies skausmą. 2. Klasės draugas Tomas mane pravardžiavo „storu“. Man buvo labai gėda. 3. Mama mane vertė darytis abortą, nes pastojau dar būdama mokykloje. Aš jos paklausiau ir nužudžiau savo vaiką. Tai nuolat mane slegia, nors esu išpažinusi šią nuodėmę kunigui.

Kada reikalinga išlaisvinimo malda arba egzorcizmas (parsisiųsti MS Word formate).

DĖMESIO!

Anketa yra skirta Jums asmeniškai pasitikrinti ir ji niekur nesiunčiama. Jeigu jaučiate, kad esate įsipainiojęs(-usi) į okultiką ar kyla kitokios dvasinės grėsmės, pav., jaučiatės nelaisvas(-a) pasirinkimuose ar kamuoja baimės, tada su užpildyta anketa reikėtų kreiptis į savo vyskupijos kunigą egzorcistą.

http://www.egzorcistas.lt/svarbu/kada-reikalinga-islaisvinimo-malda?device=wml

Komentarai
  • Alvydas
    2020 m. Gruodžio 22 d., 13:59
    MERKINĖS PIRAMIDĖS ATSIRADIMO ISTORIJA I Labai dažnai Balsai pasigirsta vaikystėje. Be jokių pastangų ir norų, tiesiog berniukas ar mergaitė ima tuos balsus girdėti ir su jais kalbasi. Septynerių metų Povilas išgirdo Balsą Merkinės bažnyčioje, kuris vaikui prisistatė ANGELU Sargu. Balsas pirmąsyk jį užkalbino tiesiog iš oro. Davė vaikui pojūtį, kad jis išrinktasis, ypatingas, nes būtent jį pasirinko. Mama iš karto suprato teisingai, kad tai lyg bausmė, o ne kokia Dievo dovana. „Angelas“ visais būdais atmetinėjo mamos Onos įtarimus, kad jos sūnus kažką nežemiško girdi. Nelabasis kėlė tą vaiką į padanges ir miglotai užsiminė apie jo laukiančią ypatingą misiją. Povilas su mama Ona, ypač nesusigaudantys dvasiniuose dalykuose, ištyžo nuo malonumo , manantys, kad iš tiesų bendrauja su Dievo tarpininku angelu. Kitądien po perkūnijos ir žaibo trenksmų, blyksnių - Žėkai pradėjo galvoti, kad tai jau ir yra misijos pradžia. Balsai tuo pasinaudoję , kad Povilas beveik kasdieną ieškojo progos juos išgirsti - pradėjo su juo bendrauti. Vakarais vaikas pasakodavo mamai, ką naujo sužinojo ir patyrė. Ir taip penkis metus Povilo mama užuot meldžiusi Dievo pagalbos sūnui, prašinėjo Povilo, kad šis klausinėtų „angelo“ visokių žemiškų niekniekių. Tariamas angelas anksčiau vizitavęs kaip malonė, dabar lankosi kasdien, ir atsiliepia pašauktas, užkalbintas. Povilui sako esąs angelu, Dievo siųstuoju, tiesiog antgamtiniu bičiuliu. Kad nesukeltų įtarimų, pačiu dievu prisistato rečiau.